tebbe-2.reismee.nl

Sport en strand

Toen ik uit het raam keek vanmorgen zag ik de zon en een stralend blauwe lucht. Eindelijk!!! Hier zijn we voor gekomen.

Om half tien zou de strijd beginnen maar helaas is Miriam vannacht ziek geworden als 7e slachtoffer. De rest is present. Na de titanenstrijd drinken we de koffie op het zonnig terras. Doen we nog een spelletje? Ja leuk, we doen er nog een. Letty, Peter, Leo en Maarten willen nog even rammen.

Na de lunch gingen de meesten op een ligstoel aan het zwembad of het strand. Natuurlijk ronselde Wim wat mensen voor een potje tafeltennis. Ikzelf ben daarmee door Ingrid afgedroogd met 21-6.

Na de borrel en het happen gingen Wim en co weer bridgen en de rest moest nog wat bijkletsen. Hopelijk morgen nog zo’n dag. Helaas de laatste.

Toke

Nog even iets over de buikklachten dat epidemische trekjes heeft.

Bij wat rondvragen blijken er aardig wat mensen last te hebben. Miracle zou daar ook wel pijn van in de buik kunnen hebben want dat is geen goede reclame natuurlijk. Bij guest relations doen ze het af met dat wij dit voedsel niet gewend zijn maar als sommige zeggen dat ze hier al jaren zonder problemen hebben gegeten is dat een gotspe.

Vandaag speelde Tebbe op halve kracht, Miriam bleef, zoals gezegd, op bed na een hele slechte nacht en Thea doet al een tijdje niet mee omdat die bijna letterlijk met een been in het ziekenhuis ligt. Ze heeft gewrichtsproblemen en daar laat ze wat aan doen.

Tebbe

Jan van der Horn

Jongens, wat een teleurstellende berichten krijgen we. Wie had dat verwacht na zoveel goede en plezierige ervaringen. beterschap voor de pechvogels, lijkt mij zeker voedselvergiftiging, maar wie ben ik. Voor de nog gaande tijd beter weer en tennis plezier.

Franca

Ondanks de buikproblemen, het mindere weer en de tanende kwaliteit van het hotel, is de sfeer opperbest geweest. Er is veel gelachen, geshopt en uitgebreid geborreld. Peter en Ronald hebben er voor gezorgd dat alles vlotjes is verlopen en zij zijn druk in de weer geweest met het samenstellen van de teams en het onderhouden van de blog. Ook Tebbe heb ik met zijn laptop zien lopen om een bijdrage te leveren. Vandaag al weer onze laatste dag, de week is veel te snel gegaan! Dank lieve mensen; we hebben wederom genoten van deze sportieve week.

Ad Jongmans

Beterschap voor alle zieken. Geniet maar lekker van de zon. Hier is het "bagger" weer.
Gr. Ad Jongmans