tebbe-2.reismee.nl

Dag 2. De eerste tennisdag

Ronald doet zijn uiterste best om jullie mee te laten genieten met onze vakantie maar we kunnen toch niet verlangen dat hij zich steeds op moet sluiten om te fotoshoppen en teksten schrijven. Vandaar vandaag een ghostwiter die ook deel uit maakt van de groep.

Het patroon van de dag tijdens deze reis is hetzelfde als vorig jaar maar we genieten daar gewoon van omdat we vrijwel allemaal dezelfde belangstellingen hebben met natuurlijk als belangrijkst onderdeel het ochtend tennissen.

In het restaurant komen we elkaar al tegen met de tennistassen mee en de sportkleding aan. We proberen een gezond ontbijt samen te stellen maar dat is in zo’n 5 sterren hotel erg lastig. Persoonlijk heb ik mij vergrepen aan oliebollen met honing en een stukje pizza. Maakt niet uit. Doe eens gek. Wim en Jos zijn helemaal goed bezig want die hebben dan al gezwommen!

Peter Janssens maakt op de baan bekend hoe hij deze week de spelen wil aanpakken. Geen competitie want zo zei hij: “We weten toch wel wie de beste en slechtste is”. Beetje jammer want heb juist de hele zomer getraind om Peter en Leo van de troon te slaan. Toch wordt er een prijs in het vooruitzicht gesteld maar dan op basis van populariteit. Heel slim Peter! Ik dus gelijk koffie besteld voor iedereen want daar ga ik mee scoren maar werd afgeserveerd met de opmerking dat een rondje hier niets kost en dat zo’n actie dus geen enkel punt oplevert.

Het was weer een erg leuke tennisochtend met super weer. Lekker warm maar niet te heet. We zijn met 17 spelers maar in de tweede ronde haakten er toch een paar af wegens klachtjes of juist het voorkomen daarvan. Dus vier banen waarvan eentje een single.

Bij een aantal (overwegend dames) kon er geen dag gewacht worden om een bezoek aan de bazaar te brengen. Enkelen beweren dat ze weer een super aankoop gedaan hebben. Een jas met een prijskaartje van 1300 eur voor 300 meenemen noem ik dan ook echt afdingen.

Met een paar thuisblijvers weer wat getafeltennist en begrijp nu waarom Wim van die idiote effecten met tennis kan geven. Sorry Wim, dat je tegen mij toch op het nippertje moest verliezen. Wim kan daar goed mee om gaan dus geen probleem.

Een groepje bridgers hebben na het diner weer een hoekje opgezocht waar ze hun geliefde spel spelen.

Ik had beloofd niet te veel woorden te schrijven maar dat blijkt erg lastig. Vandaar dat ik het hier noodgedwongen bij moet laten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!